AGAVI

Historia de AGAVI

O inicio

Alquilamos un local en Santiago y contratamos a un gerente para que coordinara y dirigiera la actividad de la asociación.

Logo de varios meses de conversa, o dia 1 de xuño de 2006 as 17:00 hrs reunironse na Coruña, Isabel Rubín (Viaxes Airbus), Jesús Fontan (Viaxes Airbus), Viajes Paco S.A, José Oreiro (Viaxes Viloria) e Roberto Gonzalez (Viaxes Embajador) e constituiron a Asociación de Axencias de Viaxes de Galicia (AGAVI), a primeira asociación de ámbito rexional.

Unha vez feitos os tramites legais, o primeiro paso era conquerir o maior número posible de socios para o proxecto, con moito traballo e dificultades a finais dese ano a asociación tiña algo mais de cen asociados, contando coas axencias mais importantes de Galicia. O primeiro presidente de AGAVI foi José Oreiro (2006-2010), de viaxes Viloria. Dende os inicios xa se contou con un servicio xuridico externo para que os asociados tramitaran todos os seus asuntos coas compañias aereas, proveedires etc. Cursos de formación, tramitación de axudas etc foron a constante da asociación.

Durante a crise do 2007/2008
A tremenda crise economica que comenzou no 2008 deu o traste cos proxectos de moitas axencias e isto fixo que moitos socios se foran dando de baixa durante os anos seguintes.
Chegada da crise do Coronavirus no 2020

Abilio Alvarez de Viaxes Bivestour tomou o relevo na presidencia (2010 a 2014) e Diego Otero de Viaxes Abramar a continuación (2014 a 2016), ambolos dous conseguiron manter a flote a asocaciación a pesar da persistente crise e dos problemas financieiros da asociación.

Juan Antonio Rivadulla de Viaxes Simply Travel foi elexido presidente no 2016 e no 2020 uns meses antes do vencimento do seu mandato, a pandemia mundial do Covid19, fixo que a xunta directiva tivese que prolongar o seu mandato ata que as circunstancias sanitarias permitan unhas novas eleccións que agardamos sexa no verán do 2021.

Os presidentes de

AGAVI durante a súa historia